Sunday 24 July 2011

pixca of me my fren n fellows

OUTING WITH PPISMPBI3611 CLASSMATE
LOCATION:scr desa ilmu
TIME:8.00 pm sumthing
muka semua dah lapar...

apa ini???bekas utk letak bil

french fries ya hndak pergi belayar

hmmmm.... teh c special...
bak kata ozy,ais c special(byk ke ais jak)

roasted chick... :p

yahh....kita serang...tgan siapa yg mnutup muka mcvee??

karam dah french fries tdi...nothing...........

me n teh c special...nak???

me n our 'KAK LONG'...citut....

PREPARATION FOR TALENT NITE n ME AS TOYOL
LOCATION:iptar
TIME:2.30-12 midnite

teslian is making the RUNWAY stage

my make-up for TOYOL...
credits for vanissa n frances

GARNIER MODEL WANNABE
LOCATION:hostel room
TIME:5.00pm++
ke'boringan' melanda dan inilah jadinya....

garnier lightextra lotion


ukurlah sendiri...

lastly,RASA KACAK MUCH! xD

No comments:

Post a Comment